perkele New member Platinum Feb 10, 2005 #22 Lady Viking said: I don´t care, we have hockey here Click to expand... The best Hockey in the world.
Lady Viking Well-known member Feb 10, 2005 #23 perkele said: The best Hockey in the world. Click to expand... exactly
perkele New member Platinum Feb 10, 2005 #24 Lady Viking said: exactly Click to expand... Ei kovin vaikea arvata sun suosikki joukkuetta. Oulun Kärpät kenties(?)
Lady Viking said: exactly Click to expand... Ei kovin vaikea arvata sun suosikki joukkuetta. Oulun Kärpät kenties(?)
canadianhitman Well-known member Feb 10, 2005 #25 As much as I'm starved for hockey, it'd be pointless to try and get a season in now. Let's just hope that the owners get a little more realistic and don't screw up next season too.
As much as I'm starved for hockey, it'd be pointless to try and get a season in now. Let's just hope that the owners get a little more realistic and don't screw up next season too.
Lady Viking Well-known member Feb 10, 2005 #26 perkele said: Ei kovin vaikea arvata sun suosikki joukkuetta. Oulun Kärpät kenties(?) Click to expand... No joo, tosin en ole käynyt ainuttakaan peliä katsomassa... Ehkä jo tänä vuonna. Silloin kun asuin kotona niin kävin tosi paljon Kalpan peleissä
perkele said: Ei kovin vaikea arvata sun suosikki joukkuetta. Oulun Kärpät kenties(?) Click to expand... No joo, tosin en ole käynyt ainuttakaan peliä katsomassa... Ehkä jo tänä vuonna. Silloin kun asuin kotona niin kävin tosi paljon Kalpan peleissä
perkele New member Platinum Feb 10, 2005 #27 Lady Viking said: No joo, tosin en ole käynyt ainuttakaan peliä katsomassa... Ehkä jo tänä vuonna. Silloin kun asuin kotona niin kävin tosi paljon Kalpan peleissä Click to expand... Meillä ei ole omaa SM-liiga joukkuetta, joten mun suosikki on vähän vaihdellut vuosien saatossa, mut TPS on yksi sellainen kestosuosikki.
Lady Viking said: No joo, tosin en ole käynyt ainuttakaan peliä katsomassa... Ehkä jo tänä vuonna. Silloin kun asuin kotona niin kävin tosi paljon Kalpan peleissä Click to expand... Meillä ei ole omaa SM-liiga joukkuetta, joten mun suosikki on vähän vaihdellut vuosien saatossa, mut TPS on yksi sellainen kestosuosikki.
Lady Viking Well-known member Feb 10, 2005 #28 perkele said: Meillä ei ole omaa SM-liiga joukkuetta, joten mun suosikki on vähän vaihdellut vuosien saatossa, mut TPS on yksi sellainen kestosuosikki. Click to expand...
perkele said: Meillä ei ole omaa SM-liiga joukkuetta, joten mun suosikki on vähän vaihdellut vuosien saatossa, mut TPS on yksi sellainen kestosuosikki. Click to expand...
bluepeter New member Feb 10, 2005 #29 I don't miss it at all. Hockey is a great sport but NHL hockey is shit.