Please Scroll Down to See Forums Below
How to install the app on iOS

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Note: This feature may not be available in some browsers.

napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
RESEARCHSARMSUGFREAKeudomestic
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsRESEARCHSARMSUGFREAKeudomestic

training split while on a keto diet????

gymrat

New member
I'm just wondering what kind of training split to use while on a keto diet? Curently, i'm using a six day split. working each muscle once every six days.

thanks bros

I DISAGREE

IM ON A CKD DIET RIGHT NOW. I WORKOUT 5-6 DAYS A WEEK. IM MAKING ALOT OF PROGRESS TOO. I DO 1 MUSCLE GROOP EACH TIME I TRAIN, AND 30 MIN OF CARDIO AT THE END. THE WEIGHT TRAINING IS NO MORE THAN 45 MIN A SESSION.

WARLOC

Re: I DISAGREE

WARLOC said:
IM ON A CKD DIET RIGHT NOW. I WORKOUT 5-6 DAYS A WEEK. IM MAKING ALOT OF PROGRESS TOO. I DO 1 MUSCLE GROOP EACH TIME I TRAIN, AND 30 MIN OF CARDIO AT THE END. THE WEIGHT TRAINING IS NO MORE THAN 45 MIN A SESSION.

WARLOC

How do you check if you're in ketosis all the time? If you're using Ketostix, do you show ketones after workout also??? Thanx

USUALLY JUST AFTER A WORKOUT ILL SHOW A TRACE OR NOTHING ON KETO STIX. BUT WITHIN A COUPLE HOURS IM SHOWING MODERATE ON THE STIX. IM GETTING A GLUCOMITER SOON, IT WILL BE MORE ACURATE. BUT IF YOU ARE NOT SHOWING KETOSIS ON THE STICK IT DOES NOT MEAN YOU ARE NOT IN IT.

Top Bottom