Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
UGL OZ
UGFREAK
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsUGL OZUGFREAK

How can I learn spanish?

I read Spanish books with a dictionary. Not sure its helping me.

Reading the Spanish version of Malcolm X now. heehee.

Re: Re: Stongchick

strongchick said:

yes. I like to go in stealth mode....

:dodgy:

He encontrado la mejor manera de aprender que el español deberá mover a México. ¡La mejor parte acerca de lo era obtuve implicado con orgías lesbianas de pavo, que era terreno es de la diversión!

DcupSheepNipples said:
He encontrado la mejor manera de aprender que el español deberá mover a México. ¡La mejor parte acerca de lo era obtuve implicado con orgías lesbianas de pavo, que era terreno es de la diversión!

:confused:

he estudiado espanol por cinco anos, y sabe mas o menos. viaje Espana y costa rica algunas anos pasadas. Ahora estoy en colegio estudiare esponol en costa rica por el semestre de invierno. espero este le auydaria con mi espanol.

let me know if you guys can comprendes this :D

littleflex said:
he estudiado espanol por cinco anos, y sabe mas o menos. viaje Espana y costa rica algunas anos pasadas. Ahora estoy en colegio estudiare esponol en costa rica por el semestre de invierno. espero este le auydaria con mi espanol.

let me know if you guys can comprendes this :D

I want to live in Costa Rica! A friend of mine went and left her job to go back to live there after visiting on vacation.

I envy you!

hardgainer19 said:
what does ephedrine mean? :mix:

its adrenaline in american i think

i'm slowly learning spanish my friends have me on the word a day program. yesterday's word was cabron, it means bastard.

Top Bottom