Hey Daisy
Yep, I was doing it with HIIT cardio - 20 minute KILLER!!!!
Right now my goals have changed, Id like to keep muscle definition, but Im aiming to lose more body fat. Its around 24 now I need to get it down to at least 18.
Currently Im following a different routine:
Day 1
Super Set 1: Back/Chest Super Set (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
Super Set 2: Back/Chest Super Set (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
Super Set 3: Back/Chest Super set (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
Super Set 4: Calves/Shoulders (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
20 Min Cardio
Day 2
Super Set 1: Legs Super Set (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
Super Set 2: Legs Super Set (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
Super Set 3: Legs Super set (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
Super Set 4: Shoulders/Shoulders (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
20 Min Cardio
Day 3
Super Set 1: Bis/Tris Super Set (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
Super Set 2: Bis/Tris Super Set (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
Super Set 3: Bis/Tris Super set (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
Super Set 4: Shoulders/Shoulders (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
20 Min Cardio
Day 4
Super Set 1: Legs Super Set (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
Super Set 2: Legs Super Set (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
Super Set 3: Legs Super set (3 sets @ 12 REPS, 1 MIN rest between supersets)
20 Min Cardio
Day 5 - Same as day 1
Day 6 - Same as day 2
Day 7 - Rest
Start the following week at day 3 (for instance).
Ive been doing this routine for 6 days now and its going really well, I can feel my muscles burning and they hurt like hell the next day
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
I cant really say if its working becuase I havent taken my stats and also my diet is not 100%. But from monday I plan to prove this program can work - so Ill take the stats and so on
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)