E Edu New member Aug 1, 2002 #1 Someone can show to me a begginer´s routine for increase strenght. I´m in the gym for 3 years, but increasing mass.
Someone can show to me a begginer´s routine for increase strenght. I´m in the gym for 3 years, but increasing mass.
P p03t1c New member Aug 2, 2002 #2 www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com go to the articles section. read read read read.
www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com www.elitefts.com go to the articles section. read read read read.
G Geno_O New member Aug 2, 2002 #3 Edu, the site that p03t1c listed is a great place to learn about PL'ing. It has been a great help to me both in the beginning and now. The following article is a good place to start: http://www.elitefts.com/documents/bobyoungs-sampleworkout.htm Last edited: Aug 2, 2002
Edu, the site that p03t1c listed is a great place to learn about PL'ing. It has been a great help to me both in the beginning and now. The following article is a good place to start: http://www.elitefts.com/documents/bobyoungs-sampleworkout.htm