Please Scroll Down to See Forums Below
How to install the app on iOS

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Note: This feature may not be available in some browsers.

napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
Research Chemical SciencesUGFREAKeudomestic
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsResearch Chemical SciencesUGFREAKeudomestic

Pregunta para los españoles o los viajeros.

Stud Diesel

New member
(Question for Spaniards or travelers.)

Pregunta para los españoles o los viajeros.

(I am going to Barcelona this week, and I am wondering what would be available at any of the local pharmacies. I will be staying near the Arc De Triumph and Parque De La Ciudadela in the city centre.)

Voy a Barcelona esta semana, y me estoy preguntando cuál estaría disponible en cualesquiera de las farmacias locales. Permaneceré cerca del arco De Triumph y Parque De La Ciudadela en el centro de ciudad.

(I used translator software for this question, so I apologize if it is grammatically incorrect.)

Utilicé el software del traductor para esta pregunta, así que me disculpo si es gramatical incorrecta.

Imagino que hay poco en las farmacias por ahi. El unico sitio donde habira algo seria en Andorra que no es tan lejos de Barcelona me parece. No es muy dificil encontrar a las cosas ahi ya que Andorra es muy pequena.

I believe there's next to nothing in spanish pharmacies. The only place would be ANdorra which isn't that far from Barcelona (it's another country !). It won't be difficult for you to find anything there since it's so small, about the size of Boston even less I believe.

Suerte en BARNA amigo, la ciudad condal.

en las farmacias podras conseguir lo tradicional que alli expenden: Winstrol, Testoviron depot y no se si el proviron depot

no necesitas receta medica si las cantidades son pequeñas, por lo que debes comprar en varias farmacias ok

te recomiendo visites las ramblas, el parque guell, tibidabo, monjuic, montserrat y la majestuosa iglesia de la sagrada familia, obra cumbre de gaudi

suerte en tu viaje

Top Bottom